vrijdag 25 januari 2013

It's the final Countdown!

Een paar weken terug postte ik het volgende lijstje met features waar we aan gingen werken, ik heb er voor deze post commentaar aan toegevoegd met up- to date informatie!



  •  Lagen binnen chunks werkend krijgen
//Werkend! Er was een groot probleem met de posities binnen de chunks dat indirect voor dit probleem zorgde!

  • Highscores implementeren

//Hier zijn we nog mee bezig helaas, zou in de komende dagen tot stand moeten komen. Als het niet vanavond al is.

  • Minstens één werkende vijand naast de standaard asteroïden.

//Drie werkende vijanden naast de asteroïden!

  • Vlekkeloos Werkende (Pixel Perfect) collisions
//Bijna vlekkeloze collisions, niet pixel perfect maar met bounding circles in plaats van bounding boxes. 
  • Particles!
//Het particle systeem zit er in en zorgt op dit moment al voor een mooie straal vuur achter het ruimteschip. 
  • Wapens!
//Meerdere wapens zitten al in het spel!

Het spel heeft ook al achtergrondmuziek! Deze zal nog even een verassing blijven maar zal ook te horen zijn in het binnenkort verschijnende promotiefilmpje!

Wij bereiden ons voor op de laatste loodjes voorbereiden voor de presentatie van onze game.(promotiemateriaal maken!). In de tussentijd is hier nog een screenshot.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten